Veel gestelde vragen
Bestelling en leveringen
Krijg ik een bevestiging bij mijn bestelling?
Uiteraard! Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigings-mail. Niks ontvangen na 60 minuten? Check je spam! Heb je gekozen voor bezorging via PostNL dan ontvang je van ons een aparte e-mail met daarin een track&trace code, zodat je jouw pakketje 24/7 kunt volgen.
Ontvang ik een track en trace code?
Ja, je ontvangt een track and trace code. Ben je niet thuis bij de eerste leverpoging, dan wordt het bij de buren of een afhaalpunt afgegeven.
Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?
We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening.
Betaalmogelijkheden
Kan ik een op maat gemaakt item retourneren?
Ja, dit kan als u de Flexplint in de originele maat houdt zoals deze is aangeleverd. Hierbij kan je ook meteen vermelden welke maat je nodig hebt.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling na retour?
De terugbetaling na retour kan maximaal 14 dagen in beslag nemen.
Ruilen en retourneren
Hoe moet ik retourneren?
Bij Flexplint geldt: niet goed, geld terug. Na ontvangst heb je 14 dagen om de overeenkomst te herroepen. Je kan binnen deze 14 dagen de producten naar ons terugsturen. Nadat het pakket retour is gekomen zullen wij aan de hand van het retourformulier de terugbetaling uitvoeren.
Wat is de juiste verpakking voor mijn retourzending?
Na het invullen van het retourformulier mag je de items welke je wilt retourneren samen met het retourformulier in de originele verzendzak van Flexplint plaatsen.
Producten en garantie
Mogen alle producten worden geretourneerd, of zijn er items uitgesloten?
Alle artikelen mogen geretourneerd worden. De geretourneerde artikelen moeten netjes in originele verpakking door ons ontvangen worden.
Wat zijn garantievoorwaarden?
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is je bestelling beschadigd of defect of ben je niet tevreden over een artikel en vind je dat je aanspraak maakt op garantie? Neem dan contact met ons op. Je krijgt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)